2010年4月11日星期日

退休安心 勿單靠積金

記得升讀中一嗰年,媽媽正式由家庭主婦轉番做職業女性,主要因為佢覺得我開始識得照顧自己。不經不覺,媽媽返工已有十年,到我今年大學畢業,我可以為家庭肩負多一份責任,供養父母,媽媽決定正式開展退休生活,享受人生。

相信每一位打工仔都有諗過退休問題,即使身邊未畢業嘅同學仔都會經常提起退休,始終現代人講求生活質素,無人想打工打成世,反而想早些退休,更多時間做自己想做嘅事。不過,要妥善安排退休絕非容易,因為物價一般會隨時間上升,加上未來難以猜測,譬如金融危機、個人健康問題等等,大家難免都會擔心手上擁有嘅資金是否足夠將來使用。

其實社會上嘅退休計劃都缺乏周詳資訊,好多時淨係粗略估計個退休年齡,而從來冇諗過自己要擁有幾多資產才可以「安全」退休,到最後佢哋會因為缺乏計劃而工作到退休年齡,都唔敢真正退落嚟。

管理費蠶食回報

讀者朋友可能會話:「香港現時有強積金嘛!市民可以唔使擔心退休之後無錢使!」我覺得政府強積金計劃,出發點絕對是為市民着想。不過,實際情況係強積金對市民嘅幫助極為有限。當我哋仔細研究強積金嘅投資組合時,你會突然發現每年收管理費用的投資經理,買入股票都係大家耳熟能詳嘅藍籌股,結果係強積金投資回報喺扣除費用後大縮水,計劃並唔能夠幫到供款者為資產產生豐厚回報。因此退休計劃宜包括其它投資類型。

Facebook 個人專頁 - 請按此連結

沒有留言: