2011年5月30日星期一

2011年的第一次聚會

一直透過Blog、Facebook或微博與各位讀者交流,我希望可以親身籌備一次cafe聚會,好讓各位朋友可以聚首一堂,互相交流和分享投資心得。日期初步定於6月18日(周六)。

有興趣的朋友歡迎send email給我: hunglungchuen@gmail.com。請留下你的姓名、聯絡電話及電郵。Thanks!

7 則留言:

南窗俠 說...

你好,我是南窗俠,請到我的blog逛逛,交流心得

匿名 說...

過往我對港交所的不滿,相信有看先前相關的文章,都不難理解,不過,今日連報章的社論也以此為題,可見問題嚴重和影響深遠,並非我一人的偏見,而係英雄所見略同。



http://www.singtao.com/yesterday/jou/j_index.html



假如港交所真係想維持其業務的前景,把自己封鎖起來的做法,並非長遠之計,原因係今時今日,投資者可以使用的途徑很多,就算不買賣港股,還可以投資於其他市場,就以我在Saxobank的外匯平台為例,就可以買賣美國和歐洲等多個國家的股票,佢以為把自己吊起來賣,高高在上,你地要買賣港股就一定要搵我,誰不知今時唔同往日,過往投資者選擇不多,也無其他渠道,只能接受這種方式,但今時今日,我可以索性唔買賣港股,走去買賣外國股票也一樣可以賺錢,結果係連客戶也走埋,當然你可以話像我識咁多門路的客人還是少數,但事實係一旦人家做得比你好,客戶自然會識得選擇,最明顯的例子,以前香港可能唔係太多人會用外國的電子平台做外匯交易,但經過我最近的資料更新,就有更多人知道原來外匯買賣可以更平更快更好,香港的銀行根本完全唔掂,咁結果係點,大家可以睇到。

所以唔好以為客人是傻的,一旦客人發覺有更好的交易渠道,自然就會捨你而去,你要留住客人,就只有提供更好的服務。而家港交所的資訊根本就係對散戶不公平,就算那幾間提供即時資訊的公司,我早就指出其圖表功能根本只係陽春級產品,但就收人專業級的價錢,假如你真係用較高級的方法來分析走勢,這些資訊根本就不足夠,你想回顧過往的圖表,現時就無能為力,想在小時圖或15分圖看幾個月前的資料也是欠奉,搞咁多限制出來故然係這些公司懶大食,唔想與時並進,另一方面又可能係刻意這樣做,等你地想了解多些也不能,這樣才方便大戶佈局坑殺散戶,所以這去這年幾,我都無點樣去買賣港股,因為基本上就係對散戶不利的環境下,你入去做贏面早己處於下風,在公平對賭的原則下,你還入去做乜!

不過,也有可能係港交所自己知道身有屎,一旦把這些資料完全免費公開和自由使用,只要有外國的平台和交易商,肯花點功夫放在MT4的平台上,我敢說香港的銀行和股票行,隨時都可以死左一半以上,因為你真係有用過MT4平台,你根本不屑再用香港的所謂網上系統!所以而家矛頭只係指住港交所,但實際係全香港的證券業和交易商,都面臨衝擊,因為佢地一直都係陶醉在自己的金融中心美夢中,完全唔知外間的世界係點,人地去到乜野境界!

至於香港的金融業有乜笑料,我又爆一單親身經歷的出來俾你地笑下,話說幾年前我在東X期貨開了個期指買賣賬戶,不過做了幾個月我就結束這賬戶,原因係乜,答案係佢地標榜自己有網上交易系統,不過笑料係竟然唔可以落限價的止損盤,只能現價出場,一係就自己睇到實啦,一家堂堂大銀行的附屬公司,都可以做到咁搞笑,你仲可以期望D乜?第二個笑料係皇后大道中上為何無皇宮,點解恆生銀行竟然無得買賣恆生指數的期貨服務?其實香港現時能提供期指買賣,而又係屬於銀行級別的公司不多,就算而家我所知的,都只係得三家,不過都係形象上嚇死人咁差的,而最新的一家我就未觀察過,暫時未敢評論佢的質素係點。

對於坊間的外匯公司、股票行或期指買賣等,我一向係敬而遠之,原因係良莠不齊,再加上有些有社團背景,規模又細,點可以俾人放心入去,而又認為真係公平買賣,係一個大問題,假如只係輸錢有你份,贏錢又無你份或有其他顧慮的,咁同過大海又有乜分別!

至於最後一單笑料,可能我以前也提過,又即管再講多次啦,就係幾年前我在三家銀行都一齊落同一價格和同一貨幣的外匯單做買賣,不過其中兩家有網上平台的都全數執行,而第三家無網上平台的,就話做唔到我所指定的價格,只能以差過我的價格15點子以上執行,假如這是普通的客戶,就完全處於食死貓的境況,但偏偏遇到我,結果佢就全數賠錢。首先我找其外匯部,外匯部話當時市況波動,所以做唔到,結果我正式書面投訴,還把其他兩家銀行的網上成交資料成個畫面Capture下來俾埋佢地睇,點解人家兩間都做到,係得你做唔到?假如你係認衰仔話自己在這市場無能,咁我就接受這低能的解釋,但假如你還自認自己係大銀行,就要認真徹查點解係咁,其實這銀行的外匯部我經己投訴過好多次,因為有好多陋習根本係完全唔可以接受的,例如打電話做外匯買賣,你試過要等三分鐘以上才做成交的嗎?三分鐘外匯市場跳動了多遠?就算正常情況下由你打電話開始到成交,最快也要半分鐘,而家我在網上平台做,係一至兩秒就成交了,相比之下,香港的金融業的水準係點,大家而家知道點解我咁大反應了吧!結果這次事件,銀行賠了2000多美元給我!

以上的事件,只係冰山一角,所以而家上海開始進軍金融中心係好事,到時話唔定我地可以直接買賣國內的股票,香港的股票就留番你玩啦,等這些不合格的企業被市場淘汰後,由新一代的企業來取代,提供更優質的服務(佢地而家係提供緊更陰質的服務,嘻嘻!),自然香港就可以重新恢復動力,不過,我地係想死到臨頭至肯改,定係先知先覺好呢!

匿名 說...

a

匿名 說...

aqaaqaq

網頁設計 說...

很喜歡拉利的介紹與故事優~~
一些秘訣超級棒的!!!

紅豆小弟 說...

多謝你的秘訣~!!

阿凱撿骨 說...

謝謝分享