2009年12月13日星期日

嚴選新股六部曲

最近上市嘅新股真係多到數唔晒,好多時根本唔能夠逐一睇晒佢哋嘅招股書,我淨係會集中留意一啲集資額較大同埋知名度較高嘅公司。講到抽新股,好多朋友都會覺得抽新股風險唔大,值博率高,抽中隨時一日就賺幾成,認真和味!但我認為佢哋淨係睇到好嘅一面,因為市場上都有唔少新股上市之後,股價無乜起色,慢慢做咗「潛水艇」,所以投資者抽新股之前最好都係做足功課。

太保有賣點可留意

綜合我多年抽新股心得,我總結咗「選股六部曲」,今日就藉呢個機會分享畀大家。第一步,睇公司的集資用途,因為有啲公司上市嘅目的只係為咗快速套現,大股東完全唔理公司前景,如果大家亂咁認購嘅話,相信最終結局都係等「坐艇」。第二步,睇公司本身的行業及業務,了解各項利好及利淡的因素。第三步,睇保薦人的質素和實力,喺認購新股前,必須要認清背後「保薦人」,一啲信譽較好、規模較大嘅保薦人,的確可以作為入市指標。第四步,睇上市定價,大家要細心比較新股同其他同類公司嘅市盈率、盈利預測及負債比率等元素,再衡量係咪應該投資。第五步,睇吓有冇基礎投資者入股,當然大家都要睇吓基礎投資者嘅背景,如果佢哋來頭唔細嘅話,好可能都跟得過。第六步,睇市場氣氛,如果新股上市時投資氣氛唔好,大家最好都係忍手唔好認購,因為呢啲股份嘅上市表現通常都「好極有限」。

睇番嚟緊即將上市嘅新股當中,我對太平洋保險(02601)都有興趣,始終依家中資保險股選擇唔多,加上國民日益富裕嘅情況下,保險市場仲有好大嘅增長空間,所以太保都有賣點,大家不妨留意吓啦。

沒有留言: