2007年12月13日星期四

積極思考的重要

「命運是掌握在自己的手中,對於你心中想得到的東西,你一定要付出努力,想出不同的方法去得到它,成功與失敗只是一線之差,很可能你一個信念就能改變事情的結果,哪個人能有強烈的信念,哪個人能運用自己的積極思考去發揮力量,他就能獲得成功。」

爸爸從小的教育就是這樣,想要的東西,要自己爭取,時刻保持堅定的決心,加上積極思考,方能成就大事。

5 則留言:

匿名 說...

有一個指引者真的很重要,你很幸運.

我對你的blog有少少comment,如果可以,嘗試一下分析PE,經濟變化,5年內的合理價.example,減持航運股-->你應該考慮一下現在的PE,跟住可能的運費,跟住盈利變化.估計航運週期是很難,沒有人會做到.買股票最穩健係睇現在的PE,5年後的PE,再加safety margin.

你的股齡不多,未見齊一個經濟的起跌.2003年到現在, 沒有一個可怕的熊市. 最緊要裝備好自己.

加油!

Larry Hung 說...

價值投資者:

謝謝你的意見!之後,我會嘗試加上更多的資料分析,提升自己的分析質素。

我相信在熊市中能保存實力的才是股市真正的贏家,我會聽先生所言,好好裝備自己。

匿名 說...

To 小朋友 Larry,

首先要讚o下你o既態度,願意聆聽別人o既意見,係成功o既第一步.請謹記"有容乃大".

既然你有感積極思考o既重要,我就提出幾條問題俾你同你o既讀者思考一下:

1. 股票(share/stockholding)是甚麼?
2. 股價(price)代表甚麼?
3. 何為價值(value)?

(To Ruby:

請你不要誤會,我不是滋事者.正確稱呼別人名字,是對人最基本的尊重(我全名係艇友A).

你話"覺得有問題可以唔黎睇",其實係逃避問題o既表現.Larry小朋友為投資呢門興趣,"係咁咦"都以超過四萬元o既入場費買中人壽,我值得用我寶貴午飯時間,繼續分享.

有關投資,投機及賭場o既關係,請容我後話)

說...

嗯, 雖然睇左LARRY個BLOG唔係好耐, 但係我覺得佢真係一個好謙虛、好好學的年輕人。不過, 另一方面, 我覺得若是LARRY想作為一個價值投資者的話, 其實係咪唔需要對市場短線波動作出太多的預測呢?所以對於佢一些恆指點數的預測文章, 我覺得略嫌有點違背了價值投資的原意。雖然, 唔可以完全唔理宏觀的因素, 但係, 分析背後起落的原因比預測點數更為重要。:)
另外, 十九歲話大唔大, 話細唔細了, 經常掛爸爸在嘴邊也有點兒...:P
以上純粹個人意見, 無惡意的, 希望LARRY唔好介意。繼續努力!

Larry Hung 說...

秋:

謝謝你的回應! 我希望分享父親的教導方式,讓大家去細心體會一下。