2010年1月30日星期六

專攻龍頭股贏面高

投資市場內,股票數目有如恒河沙數,好多初學投資嘅朋友都想知道應該點樣去挑選適合嘅投資。一般而言,我都會建議大家採用由上而下(Top Down Approach)嘅方法,即係先選擇地區,然後選擇行業,只要行業有前景,先值得我哋再花工夫去收窄範圍,集中火力研究當中嘅龍頭企業。而選擇嘅行業最好先集中喺一啲較為多人熟悉及熱門嘅行業,因為相關嘅公司會提供較全面嘅市場資訊,初學者亦會較容易掌握。

女士愛化妝 莎莎需求穩

仲記得當年自己開始學投資嘅時候,叔叔第一份畀我做嘅功課就係研究本地零售股嘅投資價值,主要係因為行業性質較為簡單,亦都唔難做實地考察。

當時,香港嘅經濟先開始响沙士嘅黑暗歲月恢復過來,經過我實地考察之後,我發現市面上大部分零售股嘅生意都一般,唯獨係賣化妝品嘅莎莎(00178)表現異常突出,每次我經過莎莎店舖,總係發現入面有眾多女士喺度選購化妝品,而且好大部分係從內地過來。經過一輪明查暗訪之後,我發現化妝品零售股絕對值得深入研究,首先化妝品銷售相對穩定,因為女士們無論身處於任何經濟環境內,都會願意使錢去保養或修飾「花容月貌」,宏觀因素影響度較低;另外,佢哋能受惠內地開放個人遊,不少內地同胞都鍾意喺香港買化妝品,主要原因係覺得貨真價實有保證。

當我了解完公司嘅舖位地點、產品定價、目標顧客、員工服務態度等有用資料後,我再喺年報之中找出一啲有用數據,譬如工資及舖租佔經營成本嘅份額、存貨周轉日數、同店銷售表現,以了解公司的成本結構、貨物輪轉速度及同一店舖在不同時期嘅營業額表現,最後先向叔叔正式發表「買入」建議。

或者你睇到呢度,會覺得要成功分析零售股嘅價值都唔係一件易事。我只可以講喺投資世界裏面,分析方法絕對需要經過時間去磨練,正所謂「力不到不為財」嘛。

3 則留言:

匿名 說...

Larry:

Totally agree with you. We need to conduct analyses whole-heartedly before making every decision.

Also, thank you for your signature on my book.

Cheers
Frankie

Larry Hung 說...

Hi Frankie,

Thank you so much for attending the talk and your kindly support! Keep contact and wish you all the best in investment!

Larry

匿名 說...

Hiya Larry,

I read an interview made by I Money a couple of months ago regarding your profolio and your attitude towards investment.

Investment is really a state-of-art for all of us. Indeed, we should have holistic and in-depth analyses.

By the way, are you studying either English or Linguistics at CU? Indeed, I'm also an "English" man.

If you don't mind, would it be possible for you to leave an e-mail address for further contact?

Cheers
Frankie